Followers

Tuesday 28 May 2013

ANAK-ANAK BUAH KESAYANGANKU (SOFEA, ADAM DAN IKHWAN)

Assalamualaikum pembaca sekalian...

Alhamdulillah, saya baru saja menghabiskan menulis beberapa bab untuk Novel terbaru saya yaitu Mr Jantung EX5 yang telah saya kongsikan beberapa bab dalam Blog saya ini. Insyaallah, saya akan uploadkan setiap hari satu bab untuk bacaan anda semua. Jalan cerita bagi Mr Jantung EX5 ini amat menarik dan mungkin banyak lagi perkara-perkara yang terjadi kepada Wan Muhammad Taqief (Hero cerita) , Hani Syuhaidah (heroin) dan Harris Nor Azam. Cinta dan persahabatan telah menjadi tunjang utama bagi novel Mr Jantung EX5 ini.Mungkin anda ingin mengetahui apakah rahsia yang dsimpan oleh Hani Syuhaidah?.Apakah kesudahan pertemuan dan percintaan Taqief dan Hani Syuhaidah?.Apakah pengorbanan persahabatan antara Taqief dan Azam?. Semuanya akan dibongkarkan sekiranya anda setia bersama dengan blog ini. Harap anda sedia memberikan komentar untuk saya sentiasa memperbaiki penulisan novel terbaru saya ini.Jalan cerita novel ini memang lain daripada yang lain. Anda akan menyaksikan beberapa kejutan. Insyaallah..

Entry kali ini, saya tidaklah menyentuh sangat mengenai Mr Jantung EX5, Saya berikan masa untuk anda berehat sebentar dengan beberapa keping gambar anak-anak buah kesayangan saya yang paling terbaru. Mereka inilah penghibur saya dan penguat semangat saya dalam menghabiskan kerja-kerja Phd dan kerja-kerja penulisan. 

NOR KHALESYA SOFIA BT AHMAD KHAMARUL
(TARIKH LAHIR 20 OKTOBER 2011)

Sedar tak sedar umur Sofea sekarang dah hampir berusia 2 tahun. 


Gambar ini diambil di Nandos KLCC.



Kecil-kecil dah pandai nak tengok buku-buku di Kinokuniya KLCC 

ADAM NAQUIDDIN ( ANAK SEPUPU SAYA) 





AHMAD HARRIS IKHWAN B AHMAD KHAMARUL 
(TARIKH LAHIR 13 APRIL 2013) 


Ketika baru sahaja di lahirkan


Share tidur bersama kakaknya Sofea 


Lena tidur 


gambar Terkini Ahmad Harris Ikhwan

Semuanya comel-comel. Saya sentiasa mendoakan agar semua anak buah saya ini dapat menjadi insan yang soleh, yang taat dengan kedua orang tua dan menjadi seorang yang berguna kepada masyarakat. Semoga allah berikan mereka kesihatan yang baik dan ketenangan..Amin Ya rabbal alamin...


No comments: